Regulamin VIP
- Organizatorem Programu VIP /Klient Biznesowy/, zwanego dalej „Programem”, jest Bricoman Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Murmańska 25, 04-203 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000239320, NIP: 1132568413, REGON: 140215054, o kapitale zakładowym w wysokości: 148.000.000,00 zł, zwana dalej „Bricoman” lub „Organizatorem”.
- Uczestnikiem Programu może być wyłącznie przedsiębiorca wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego lub do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (dalej: „Uczestnik”). Niniejszy Program nie ma zastosowania do klientów będących konsumentami.
- Program jest organizowany wyłącznie w sklepach Bricoman wskazanych przez Bricoman.
- Udział w Programie oznacza akceptację przez Uczestnika Regulaminu Programu.
- Uczestnik Programu składa na odrębnym formularzu zgłoszenia/aktualizacji oświadczenia w przedmiocie;
- wyrażenia zgód wymaganych przez przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych;
- przyjęcia do wiadomości informacji wymaganych przez przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych;
- wyrażenia dobrowolnej zgody na otrzymywanie informacji, o których mowa w pkt. 7 poniżej za pomocą środków komunikacji elektronicznej i wykorzystywanie w tym celu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.
- W ramach udziału w Programie Organizator stwarza Uczestnikowi zarejestrowanemu w Programie VIP i posiadającemu konto internetowe VIP na stronie internetowej www.bricoman.pl, możliwość zalogowania się i korzystania z ofert szkoleń platformy edukacyjnej Bricoman pod nazwą „Akadomia” pod adresem URL: https://akadomia.bricoman.pl/ (logowanie jak do konta na stronie internetowej www.bricoman.pl).
- Oferta handlowa, informacje handlowe i informacje marketingowe będą przesyłane na adres e-mail lub/i nr telefonu podany przez Uczestnika. „Organizatorem”.
- W ramach Programu Bricoman oferuje Uczestnikom następujące specjalne warunki:
- obsługa osobista oraz konsultacje ze Specjalistą ds. Kontaktu z Uczestnikiem w wyznaczonych godzinach otwarcia danego sklepu od poniedziałku do piątku;
- rabaty w formie punktów lojalnościowych. Punkty zostają naliczone za każdą transakcję przy użyciu karty lojalnościowej, w ilości od 1-20 punktów za każdą wydaną złotówkę, w zależności od rodzaju promocji. Punkty mogą w każdym momencie zostać wymienione na bon rabatowy Bricoman. 100 punktów systemowych = 1 złoty; w przypadku zwrotu towaru przez Uczestnika, bez względu na przyczynę, Bricoman odliczy naliczone wcześniej punkty systemowe za nabycie towaru, który następnie został zwrócony;
- udział w prezentacjach i spotkaniach tematycznych organizowanych przez Bricoman, komunikowanych przez Specjalistę ds. Kluczowych Klientów;
- możliwość złożenia zamówienia telefonicznie, przez Internet i dokonanie płatności on-line;
- możliwość zamówienia transportu towarów;
- możliwość zamówienia dostaw bezpośrednich od producenta na budowę na określony asortyment i ilości *(lista produktów dostępna w poszczególnych sklepach);
- możliwość uregulowania płatności za towar przy odbiorze (gotówka do 3500 zł powyżej tej kwoty kartą kredytową do maksymalnie 15.000 zł);
- możliwość otrzymania zbiorczej faktury za wybrany okres (nie dłuższy niż jeden miesiąc);
- otrzymywanie informacji o ofercie i akcjach handlowych organizowanych przez Bricoman;
- możliwość zwrotu niewykorzystanych, pełnowartościowych, produktów w oryginalnych opakowaniach, z zastrzeżeniem postanowień lit. c) zdanie drugie powyżej.
- Punkty lojalnościowe i punkty systemowe, o których mowa w punkcie 7 lit. c) niniejszego REGULAMINU będą gromadzone na Karcie przyznanej Uczestnikowi i możliwe do wykorzystania w terminie do 18 miesięcy licząc od dnia ich uzyskania. Punkty lojalnościowe i punkty systemowe, o których mowa w punkcie 7 lit. c) niniejszego REGULAMINU niewykorzystane przez Uczestnika w okresie do 18 miesięcy licząc od dnia ich uzyskania będą automatycznie anulowane.
- Program obowiązuje przez czas nieokreślony. Bricoman ma prawo do zmiany Programu lub jego definitywnego zakończenia (zakończenie obowiązywania) za miesięcznym okresem wypowiedzenia bez wskazywania przyczyny. O zmianie Programu lub jego definitywnym wycofaniu Bricoman powiadomi poprzez informację zamieszczoną na stronie internetowej www.bricoman.pl i w sklepach Bricoman.
- Bricoman zastrzega sobie prawo usunięcia Uczestnika Programu z listy uczestników w przypadku braku odnotowania jakiejkolwiek transakcji na karcie Uczestnika w okresie równym bądź przekraczającym 24 miesiące.
- Przysługujące Uczestnikom Programu szczególne warunki i uprawnienia przewidziane na podstawie niniejszego Regulaminu są wyłączone i nie obowiązują w odniesieniu do Uczestników Programu, którzy korzystają ze specjalnych warunków, przyznanych im indywidualnie przez Bricoman na podstawie odrębnych porozumień, promocji czy warunków handlowych, w tym przyznanych przez przedstawiciela Bricoman.
- W przypadku zastrzeżeń Uczestnika Programu do czynności podjętych w odniesieniu do jego osoby w ramach Programu przez Bricoman lub przedstawicieli Bricoman może on złożyć odwołanie w terminie 7 dni od dnia wystąpienia zdarzenia, co do którego Uczestnik ma zastrzeżenia.
- Odwołanie, zawierające dane Uczestnika wraz z uzasadnieniem oraz dowodami dotyczącymi danej sytuacji (np. dowód zakupu towarów w przypadku zarzutu Uczestnika nieprawidłowego naliczenia punktów) należy kierować pod adres właściwy dla miejsca rejestracji Uczestnika w programie.
- Odwołania będę rozpatrywane przez Bricoman w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania.
- Odwołania złożone po terminie, bez wymaganych dokumentów lub źle zaadresowane nie będą rozpatrywane.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w sklepach Bricoman, w siedzibie Bricoman oraz na stronie internetowej www.bricoman.pl.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Data ostatniej aktualizacji Regulaminu 25.01.2024 r.
Validate your login