Reklamacje i gwarancje
Reklamacje
Dokładamy starań aby nasze produkty były na wysokim poziomie i odpowiadały wymaganiom naszych klientów. Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się z przedstawicielem sklepu Bricoman pod numerem telefonu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Warszawa Połczyńska – 01-377 Warszawa, ul. Połczyńska 121/125, tel. 22 123 02 60 warszawa@bricoman.pl
- Poznań – 60-685 Poznań, ul. Wojciechowskiego 7/17, tel. 61 635 04 00 poznan@bricoman.pl
- Biała Podlaska – 21-500 Biała Podlaska, ul. Jana III Sobieskiego 7, tel. 83 411 15 00 bialapodlaska@bricoman.pl
- Warszawa Wilanów – 02-964 Warszawa, ul. Europejska 125, tel. 22 123 77 47 wilanow@bricoman.pl
- Łódź – 93-120 Łódź, ul. Przybyszewskiego 176/178, tel. 42 214 45 25 lodz@bricoman.pl
- Jaworzno – 43-600 Jaworzno, ul. Jana Kantego Steczkowskiego 10, tel. 32 630 63 02 jaworzno@bricoman.pl
- Szczecin – 71-010 Szczecin, ul. Białowieska 1, tel. 91 443 90 50 szczecin@bricoman.pl
- Lublin – 20-718 Lublin, Aleja Kraśnicka 128, tel. 81 475 75 25 lublin@bricoman.pl
- Gdańsk Kowale – 80-180, ul. Kominkowa 21, tel. 58 350 20 09 gdansk@bricoman.pl
UWAGA: Reklamacja uwzględniamy po okazaniu dowodu zakupu!
Reklamacja na usługę dostawy może zostać zgłoszona m.in. z powodu:
- uszkodzeń/ubytków w przesyłce powstałych w czasie dostawy
- nieterminowość dostawy
Podstawą reklamacji dostarczonego towaru nie mogą być:
- ubytki naturalne w towarze wynikające z jego właściwości;
- cechy towaru określone przez Nabywcę (np. kolor – wskazywanie na niewłaściwy odcień, kształt, zarzuty dotyczącego wyposażenia czy poszczególnych elementów nie mające wpływu na właściwości towaru podane przez producenta i przez Sklep itp.) jeżeli Nabywca nie sprecyzował tych cech w taki sposób, że możliwe jest bez wątpliwości ustalenie, że dostarczony towar nie zawiera cech określonych przez Nabywcę.
Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko albo nazwę firmy oraz adres zamieszkania albo siedziby Kupującego,
- wskazanie osoby reklamującej;
- przedmiot reklamacji
- potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru;
- uzasadnienie reklamacji;
- kwotę odszkodowania, w przypadku, gdy reklamujący żąda odszkodowania,
- podpis reklamującego w przypadku reklamacji zgłoszonej w formie pisemnej albo dane identyfikujące reklamującego w przypadku reklamacji złożonej drogą elektroniczną lub telefonicznie,
- datę sporządzenia reklamacji,
- wykaz załączonych dokumentów,
- kopię listu przewozowego lub protokołu wykonania usługi, jeśli nimi Kupujący dysponuje, o ile jest to niezbędne do rozpatrzenia reklamacji,
- telefon kontaktowy do zgłaszającego reklamację lub adres elektroniczny.
Do reklamacji na usługę dostawy należy ponadto dołączyć:
- protokół uszkodzeń lub Protokół niezgodności lub
- oświadczenie odbierającego towar o stwierdzonych ubytkach lub uszkodzeniach przesyłki.
Bricoman Polska sp. z o.o. rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia poprawnej reklamacji wraz z wymaganymi załącznikami, ale jeżeli kupujący jest konsumentem, odpowiedzi na reklamację udziela się w terminie 14 dni od jej otrzymania. Konsument zostanie o tym poinformowany za pomocą pisma, e-mail, telefonicznie lub na innym trwałym nośniku.
Gwarancje
Wszystkie towary dostępne w Sklepie Bricoman są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta (lub innego podmiotu wskazanego w oświadczeniu gwarancyjnym), jeżeli ten takiej udzielił. Okres gwarancji i jej warunki zależą od udzielającego gwarancji. BRICOMAN NIE UDZIELA GWARANCJI.
O ile udzielono gwarancji, do każdego towaru dołączona jest karta gwarancyjna/oświadczenie gwarancyjne. Jakiekolwiek problemy techniczne są rozwiązywane przez autoryzowane placówki serwisowe na terenie Polski, których adresy znajdują się w karcie gwarancyjnej/oświadczeniu gwarancyjnym lub na stronie internetowej producenta/importera/dystrybutora lub podmiotu udzielającego gwarancji.
Reklamację złożoną przez Kupującego z tytułu gwarancji rozpatruje wyłącznie udzielający gwarancji, a nie Bricoman.
Validate your login